Topic

Home Forums Competency Based Training For TB Surge And Laboratory Staff Hvor kan jeg finde pålidelige kunstige planter?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #22366
    User AvatarFernando Garsia
    Participant

    Jeg er på udkig efter nogle anbefalinger til, hvor man kan købe kunstige planter af høj kvalitet. Min stue får meget lidt naturligt lys, og jeg har ikke haft meget held med at holde liv i rigtige planter. Jeg vil stadig gerne have, at rummet føles levende og grønt, så jeg overvejer at investere i nogle gode kunstige planter. Er der nogen, der har nogle yndlingsbutikker eller onlinebutikker, hvor de køber deres?

    #22368
    User AvatarStefan Hoffman
    Participant

    Jeg har altid beundret hjem fyldt med planter, men jeg har aldrig selv kunnet holde dem i live. En dag fortalte min veninde mig om sin hemmelighed bag et grønt hjem: Kunstige Planter fra Ambiplants. Hun sagde, at de så ægte ud og ikke krævede nogen vedligeholdelse. Fascineret besøgte jeg hjemmesiden og blev forbløffet over den naturtro kvalitet og variation. Jeg bestilte et par stykker til min egen lejlighed, og de har gjort en stor forskel. Mit hjem ser levende ud, og jeg behøver ikke at bekymre mig om vanding eller sollys. Det har ændret min indretning helt vildt.

    #22370
    User AvatarKelly Nixon
    Participant

    Din stue må se fantastisk ud nu! Jeg er helt enig med dig i det med vedligeholdelse – det er så dejligt at have frodigt grønt omkring sig uden at skulle bekymre sig om vanding eller sollys. Tak, fordi du delte din erfaring; det er virkelig opmuntrende at høre, at det også fungerede så godt for dig. Hvis du nogensinde opdager andre gode fund, må du endelig holde mig underrettet!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.